Ilmainen toimitus ja palautus!

ASIAT, MITÄ TEKISIN TOISIN - OSA 1

Tekevälle sattuu ja tapahtuu. TAFFERin historia on tähän saakka ollut yhtä vuoristorataa, eikä virhelyönneiltäkään ole vältytty. Koska meillä on joku hirveä tarve kertoa julkisesti kaikki mahdolliset mokat mitä ollaan onnistuttu tekemään, päätettiin että julkaistaan blogissa niitä lisää!


Enemmän ei aina ole enemmän. Itse asiassa hyvin usein enemmän on vähemmän. Mitä enemmän haalit ihmisiä ympärillesi, sitä vähemmän Sinulla on aikaa keskittyä jokaiseen heistä.

Hyvä porukka on sellainen, jossa jokainen voi aidosti olla oma itsensä. Hyvässä porukassa on aikaa kaikille. Hyvässä porukassa ymmärretään toisen arvo. Ja kun on hyvä porukka, siihen ei tarvitse väkisin etsiä uusia ihmisiä.

Tänään olimme jälleen kuvaamassa kamppailun parissa viihtyvän ystävämme Jonnen kanssa uusia kuvia ja videoita. Jonne on yksi niistä tyypeistä, jotka ovat olleet mukana jo silloin, kun meidän firma oli todella alkuvaiheessa. Silloin, kun emme olleet vielä yhtään mitään.

Syitä Jonnen porukkaan tuloon oli monia: asuttiin kaikki Jyväskylässä, eli etäisyys ja aikataulut olivat kohtuullisen helppoja järjestää. Lisäksi se, että Jonne on meidän hyvä ystävä ja loistotyyppi, on hän ihan oikea urheilija! Brändin kannalta iso plussa, oikeanlaisia mielikuvia kun tässä kuitenkin on tarkoitus luoda! Lisäksi Jonne oli yksi niitä harvoja, jotka jo heti alkumetreillä suostui tulemaan meidän tuote- ja videokuvauksiin. Voidaan kai sanoa, että ihan kaikkia ei meidän alkuvaiheen kompurointi kiinnostanut.. Homma siis toimi ja saatiin hyvää matskua kuvattua.

Jossain vaiheessa kuitenkin meihin iski pienoinen epätoivo: tarvitsemme enemmän ihmisiä! Se on välttämätöntä! Ihmisiä joilla on suuri somenäkyvyys. Ei kai se nyt riitä, että me vaan täällä Jyväskylässä vähän kuvataan ja pyöritään. Tarvitaan näkyvyyttä!

Seuraavan kolmen vuoden ajan kasvatimme joukkoamme yhä suuremmaksi ja suuremmaksi. Lopulta niin suureksi, etten aina edes tiennyt, ketkä ovat yhteistyössä kanssamme. Saimme viestejä joissa kysyttiin asioista, joihin en osannut enää vastata. Saimme pettyneitä yhteydenottoja, miksi emme huomioineet jotain toista niin paljon kuin jotain toista. Meillä oli niin kova focus kasvaa isommaksi, että olimme unohtaa tärkeän osan yritystämme: ihmiset. Ihmiset, jotka tekivät meistä sen mitä olemme. Ne ihmiset, jotka uskoivat meihin ja olivat apuna silloin, kun kukaan muu ei halunnut!


Oli tehtävä vaikeita päätöksiä. Karsittava yhteistyön määrää. Sanottava ei.

Kun aloitimme, luulimme kasvun salaisuuden olevan se, että saamme mukaan mahdollisimman suuren määrän ihmisiä. Olimme todella väärässä. Sillä lopulta ei ole väliä vaikka Sinulla olisi kaikki maailman ihmiset, jos homma muuten alkaa hajoamaan kasaan. Kun huomaat, ettet enää saa pidettyä asioita kasassa ja kaikki tehdään vähän niin ja näin. Ja kun huomaat että valtavasta ihmismäärästä huolimatta, kesän myynnit näyttävät armotonta alamäkeä ja koko korttitalo alkaa huojumaan, on aika vetää jarrut päälle.

Ei ole oltava suurin ollakseen paras. Meillä homma on aina rakentunut hyvän ydinjoukon ympärille. Oli siis aika palata takaisin juurille. Siihen, mikä toimii kaikista parhaiten.

Edelleen teemme yhteistyötä monenkin ihmisen kanssa. Aiemmista virheistä olemme kuitenkin oppineet, että emme tarvitse kaikkia ollaksemme me. Keskittämällä aikamme huomattavasti aiempia vuosia pienempään joukkoon, olemme huomanneet myöskin tulosten paranevan. Lisäksi meillä on nyt jotain mitä meillä ei koko viime vuonna ollut: aikaa ihmisille.

Tämän lisäksi olemme myös itse aiempaa enemmän esillä. Emme halua olla kasvoton yritys, joka ainoastaan piiloutuu mainoskasvojensa taakse. Haluamme olla aidosti läsnä, aidosti esillä. Sillä jos emme itse pysty omilla naamoilla seisomaan sanomamme ja yrityksemme takana, miksi ihmeessä kenenkään muunkaan pitäisi? Asetamme näin ehkä itsemme arvostelun alaiseksi, mutta se on kaiken arvoista.

Tänään kun kuvasimme videoita ja kuvia Jonnen kanssa, Otto otti elämänsä parhaita kuvia. Olen onnellinen, että ollaan taas tässä pisteessä. Siinä, että saadaan tehdä omaa juttua hyvän porukan kanssa niin, että kaikilla on hyvä olla ja hommat ei leviä ihan käsiin. Ja siitä olen onnellinen, että Jonne ja muut vanhat tyypit haluavat edelleen olla osa meidän jengiä!

Meidän vinkkimme siis on, että pienelläkin voit saavuttaa erinomaisia tuloksia. Tärkeintä on löytää oikeat tyypit, jotka sopivat juuri siihen sun omaan juttuun. Miljoona instagram-seuraajaa ei ole sama kuin se, että löytää ihmisen joka seisoo aidosti juuri sun juttusi takana.

Ja kuinka sitten tietää että on löytänyt juuri ne oikeat tyypit? No, senhän tietää vain ja ainoastaan kokeilemalla.

Blog

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Taffer Finland Oy:n sopimusehdot

Päivitetty 30.7.2019 

Yleiset ehdot

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan Taffer Finland Oy:n ja yhtiön verkkokaupan asiakkaiden välisessä kaupassa. Taffer Finland Oy:n verkkokauppa toimii osoitteessa taffer.fi. Taffer Finland Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa osoitteessa taffer.fi.

Yrityksen tiedot:

TAFFER Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä
Yritystunnus: FI26065742 

Rekisteröityessään asiakkaaksi osoitteessa taffer.fi asiakkaan tulee antaa kaikki pyydetyt tiedot totuudenmukaisesti. Mikä tietoihin tulee muutoksia, tulee asiakkaan päivittää tiedot Taffer Finland Oy:lle. Asiakkaan tulee käsitellä henkilökohtaisia tunnuksiaan huolellisesti ja siten, ettei kolmansilla ole pääsyä tunnuksiin. Kullakin asiakkaalla voi olla vain yhdet tunnukset. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään Taffer Finland Oy:n tietosuojaselosteesta ilmenevällä tavalla. 

Alle 18-vuotiaat asiakkaat

Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan etukäteen antama kirjallinen suostumus tilauksen tekemiselle. Suostumuksesta tulee käydä ilmi tilausnumero, asiakkaan ja tämän huoltajan henkilötiedot, huoltajan allekirjoitus sekä päiväys. 

Hinnat, toimituskulut ja toimitusaika

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät mahdollisia kuljetuskustannuksia. Mikäli hinnastossa on selkeä hinnoitteluvirhe, mikä asiakkaan tulee käsittää virheelliseksi, pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta virheellisellä hinnalla. 

Toimituskulut ovat EU-alueen maissa 0€. Pyrimme toimittamaan tuotteet 1-3 arkipäivässä tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusajat ovat arvioita.

Toimituskulun määrä

SUOMI JA MUU EU-ALUE
Tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

MUU MAAILMA
Vaihtelevat maakohtaisesti, lopulliset toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen lopullista hyväksyntää.

Toimitusaika-arviot

SUOMI 1-3 arkipäivää
RUOTSI 3-7 arkipäivää
MUU EUROOPPA 6-10 arkipäivää

Toimitustavat Suomessa

Smartpost –paketit toimitetaan valitsemaasi SmartPost –pakettiautomaattiin, josta saat noudettua tilauksesi koodilla, jonka saat puhelimeesi tekstiviestinä (toimitusaika 1-2 arkipv).

Economy –postipaketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen (toimitusaika 1-2 arkipv).

Matkahuollon Lähi-paketit toimitetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan Matkahuollon pakettipisteeseen (toimitusaika 1-3 arkipv).

Toimitustavat muualla Euroopassa

Muualle kuin Suomeen toimitettaessa käytetään kunkin maan paikallisia kuljetuspalveluita jotka kuljettavat tuotteet noudettavaksi lähelle asiakasta paikallisiin noutopisteisiin. 

Maksaminen

Tuotteet maksetaan tilauksen yhdessä. Maksutapoina ovat: verkkopankkimaksu (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Klarna, Collector ja Jousto) sekä Visa Electron, luottokortti (Visa, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), PayPal –maksu. Maksut toteutetaan osittain yhdessä maksupalveluyritys Paytrail Oyj:n, Klarnan sekä PayPalin kanssa. Taffer Finland Oy pidättää oikeuden valita tarjotun maksutavan asiakaskohtaisesti. 

Asiakas vastaa siitä, hänen käyttämänsä maksuväline on asiakkaan omaisuutta ja että hänellä on oikeudet sen käyttöön. Taffer Finland Oy:llä on oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot.

Tilausvahvistus

Tilauksen maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen viipymättä sähköpostiisi. Vahvistus sisältää tiedot tilatuista tuotteista. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Palautusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus ja palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa siitä kun asiakas tai hänen määräämänsä on saanut tuotteen fyysisesti hallintaansa. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan tulee edellä mainitussa 14 päivän määräajassa ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle sähköpostitse myynti@taffer.fi tai puhelimitse +358 (0400) 188 689 päätöksestään peruuttaa sopimus. Tuotteet tulee palauttaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. 

Asiakkaan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä kunnes on päättänyt palauttaa tavaran. Jos asiakas on käyttänyt tuotetta ennen sen palautusta, vastaa hän sen arvon alentumisesta kuluttajansuojalain 6 luvun 18 §:n mukaisesti. Hygienia- tai intiimituotteilla tai muut sinetöitynä toimitetuilla tuotteilla (mukaan lukien mutta rajoittumatta alusasut) ei ole palautusoikeutta. Muut palauttamisoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti. 

Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. 

Tuotevirheet, takuu ja reklamaatiot

Taffer Finland Oy vastaa tuotteiden tuotteiden valmistus- tai materiaalivirheistä, jotka ovat olleet tuotteessa niiden luovutushetkellä. Vetoremmeillä on lisäksi kolmen (3) kuukauden käyttötakuu. Takuuta ei ole tuotteilla, joita käytetään muualla kuin sisätiloissa tai muussa kuin yksityiskäytössä. Vaatteille tai muille tuotteille ei myönnetä erillistä takuuta. 

Asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä (reklamaatio) kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Takuuaikana tuotteisiin tulevista virheistä tulee ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle takuuaikana.

Ilmoita ainakin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Nimi
  • Puhelinnumero
  • Reklamaation syy
  • Yksityiskohtainen virheen kuvaus tai valokuva virheestä

Kaikissa tapauksissa Taffer Finland Oy vastaa tämän sopimuksen nojalla ainoastaan valmistus- ja materiaalivirheistä, ei tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista vahingoista.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Suomi)

Palautettavat ja reklamaation kohteena olevat tuotteet tulee toimittaa alta ilmenevällä tavalla seuraavaan osoitteeseen:

Taffer Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Postin kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta, riippumatta tavasta millä sen sait. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy.n asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus –osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Postin pakettiautomaattiin toimitetun tuotteet voit palauttaa mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485 ja palautusosoitteemme:

Taffer Finland Oy
ASIAKASPALAUTUS
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

HUOM! Otathan huomioon, että kirjeitse palautettuna kokonaispaksuus saa olla maksimissaan 3 cm.

 Matkahuollon kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen:

Vie palautus samaan Matkahuollon toimipisteeseen, mistä noudit paketin. Ilmoita, että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Muu kuin Suomi)

Palauta lähetys samaan noutopisteeseen kuin mistä sen noudit. Tarkempia ohjeita varten ole yhteydessä info(a)taffer.fi

Omistuksenpidätys

Tuotteen omistusoikeus kuuluu Taffer Finland Oy:lle, kunnes asiakas on maksanut kauppahinnan ja toimituskulut kokonaisuudessaan. 

Suorituksen palauttaminen

Taffer Finland Oy palauttaa asiakkaalta saamansa suorituksen viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että hyvitys voidaan maksaa vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. 

Yritysasiakkaita koskevat lisäehdot ja poikkeavat ehdot

Taffer Finland Oy:n ja yritysasiakkaiden välisessä kaupassa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja toissijaisesti Suomen kauppalakia.

Kaikissa tapauksissa, Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kauppahinnan palauttamiseen vähennettynä käyttöhyödyllä. Taffer Finland Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista tai toimituksen viivästymisestä johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kaikissa tapauksissa näiden sopimusehtojen säännöksiin. 

Lisätietoa

Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta sivuiltamme, vastaamme mielellämme kysymyksiisi sähköpostilla info(a)taffer.fi sekä puhelimitse +358(0400) 188 689. Voit myös ottaa meihin yhteyttä virallisilla sosiaalisen median kanavillamme (instagram @taffer.official & facebook TAFFER).

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

In English, please

You have heard about the legendary TAFFER training gear, but you can not understand a word in this website. No worries! We have a site in English for you!

Visit our global store

Valuutta

You can change the displayed currency in our store. Orders are allways placed in shop currency EUR