Ilmainen toimitus ja palautus!

UUSIA TUOTTEITA JA VALMISTAJIA

Vuosi 2019 lähenee puoliväliä ja on aika tehdä tilannekatsaus, missä mennään!

Kokonaisuudessaan vuosi on lähtenyt käyntiin hyvin ja yli odotusten. Olemme iloisia voidessamme todeta, kuntosaliharjoittelu on edelleen suosittu liikuntamuoto ja yhä useammat ovat ymmärtäneet lihaskuntoharjoittelun merkityksen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta. Tämä jos mikä, toverit hyvät, lämmittää meidän mieltä!

Parin vaikeamman vuoden jälkeen on siis ihan kiva fiilis tehdä näitä hommia edelleen! Yrittäjyyteen kuuluu myös se, että aina ei ole helppoa ja meille vuodet 2017 & 2018 olivatkin juuri ne vuodet, jotka omaa jaksamistamme sekä uskoa koettelivat. Ehkä kliseinen sanonta, “nothing worth having comes easy”, pitänee tässäkin tapauksessa paikkansa - jos matkaan ei olisi mahtunut muutamaa töyssyä, ei matkanteko juuri nyt tuntuisi niin hyvältä!

Homman kasvaessa on ollut luonnollista pohtia myös sitä, mikä on suunta johon TAFFERia viedään - onko TAFFER tunnettu pelkästään vetoremmeistään vai voidaanko olla enemmän?

Suurin haaste mihin törmäämme, on valmistuspuolella. Varusteiden kanssa hommat toimii ja voimme häpeilemättä sanoa, Suomessa tehdään maailman parhaita vetoremmejä! Kuitenkin monien muiden tuotteiden, kuten vaikkapa lippisten, tekeminen Suomessa on jos ei ihan mahdottomuus niin hyvin lähellä sitä.

Tämän takia olemme päättäneet laajentaa tuotteiden valmistusta ulkomaille silloin, kun emme löydä kyseiselle tuotteelle sopivaa tekijää Suomesta. Uusien valmistajien mukaan ottaminen mahdollistaa meitä laajentamaan tuotevalikoimaamme.

Moni asiakkaamme ja matkaamme seurannut on ollut erityisen innoissaan siitä, että olemme suomalainen yritys joka valmistaa tuotteet Suomessa. Siksi ymmärrämme, että muutokset joita teemme, voivat ottaa jotakuta päähän. Voi jopa tulla tunne, että petämme lupauksemme. Kuitenkin edelleen valtaosa TAFFER tuotteista valmistetaan ja tullaan valmistamaan Suomessa.

Vetoremmit, rannetuet, olympiaremmit, sailor bagit, treenilaukut, treenipaidat, merinohuivit, merinopipot ja hupparit valmistetaan kaikki edelleen Suomessa. Näissä homma toimii ja laatu on priimaa, joten tyhmää olisi tehdä muutoksia näiden kanssa.

Muutos koskee ainoastaan tuotteita, joiden valmistaminen ei Suomessa ole mahdollista esimerkiksi rajallisen laitekannan vuoksi, kuten esimerkiksi lippikset ja juomapullot. Näitä kumpaakin yritimme valmistaa Suomessa yli 3 vuoden ajan tuloksetta.

Koska olemme näkyvästi hyödyntäneet mainonnassamme kotimaisen valmistuksen sanomaa, on mielestämme reilua viestiä avoimesti myös näin päin. Esimerkiksi lippisten valmistuksessa käytämme tänä vuonna Italialaista yhteistyökumppania, jolla on yli 20 vuoden kokemus päähineistä. Kun päädymme tuotteeseen jonka tuotantoketju on muiden kuin meidän käsissä haluamme valita toimijoita, joilla on pitkä kokemus ja ymmärrys vastuusta myös ympäristön suhteen. Lippikset valmistetaan yhteistyökumppanimme toimesta Kiinassa ja brodeerataan meidän toimesta Kangasalalla.

Kyse on ennen kaikkea siitä, miten me yrityksenä haluamme toimia ja mitkä ovat ne arvot, joita TAFFER edustaa. Vaikka muutoksia tulee niin samat periaatteet on ja pysyy: tehdään maailmasta vahvempi yksi tuote kerrallaan.

Kaikki TAFFERin alla olevat tuotteet edustavat jatkossakin sitä, mistä homma aikanaan alkoi: laadukkaita ja pitkäikäisiä tuotteita, jotka kestävät aikaa ja kulumaa. Sellaisia, jotka parhaan kykynsä mukaan ottavat huomioon niin ympäristön kuin tekijätkin. Tuotteita, jotka pystyvät seisomaan sanojen vahvempi ja kestävämpi takana.

Kiitos, kun luit tämän. Mikäli asia herätti ajatuksia ja haluat niitä meille jakaa, kuulemme niistä mielellämme.

Samalla tämä viesti on vapaamuotoinen ilmoitus kaikille valmistajille: jos sulla on keinot ja välineet, meillä on ideat! Ota yhteyttä niin toteutetaan ne yhdessä!

VAHVEMPI X KESTÄVÄMPI

-Otto & Ira-

Blog

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Taffer Finland Oy:n sopimusehdot

Päivitetty 30.7.2019 

Yleiset ehdot

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan Taffer Finland Oy:n ja yhtiön verkkokaupan asiakkaiden välisessä kaupassa. Taffer Finland Oy:n verkkokauppa toimii osoitteessa taffer.fi. Taffer Finland Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa osoitteessa taffer.fi.

Yrityksen tiedot:

TAFFER Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä
Yritystunnus: FI26065742 

Rekisteröityessään asiakkaaksi osoitteessa taffer.fi asiakkaan tulee antaa kaikki pyydetyt tiedot totuudenmukaisesti. Mikä tietoihin tulee muutoksia, tulee asiakkaan päivittää tiedot Taffer Finland Oy:lle. Asiakkaan tulee käsitellä henkilökohtaisia tunnuksiaan huolellisesti ja siten, ettei kolmansilla ole pääsyä tunnuksiin. Kullakin asiakkaalla voi olla vain yhdet tunnukset. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään Taffer Finland Oy:n tietosuojaselosteesta ilmenevällä tavalla. 

Alle 18-vuotiaat asiakkaat

Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan etukäteen antama kirjallinen suostumus tilauksen tekemiselle. Suostumuksesta tulee käydä ilmi tilausnumero, asiakkaan ja tämän huoltajan henkilötiedot, huoltajan allekirjoitus sekä päiväys. 

Hinnat, toimituskulut ja toimitusaika

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät mahdollisia kuljetuskustannuksia. Mikäli hinnastossa on selkeä hinnoitteluvirhe, mikä asiakkaan tulee käsittää virheelliseksi, pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta virheellisellä hinnalla. 

Toimituskulut ovat EU-alueen maissa 0€. Pyrimme toimittamaan tuotteet 1-3 arkipäivässä tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusajat ovat arvioita.

Toimituskulun määrä

SUOMI JA MUU EU-ALUE
Tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

MUU MAAILMA
Vaihtelevat maakohtaisesti, lopulliset toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen lopullista hyväksyntää.

Toimitusaika-arviot

SUOMI 1-3 arkipäivää
RUOTSI 3-7 arkipäivää
MUU EUROOPPA 6-10 arkipäivää

Toimitustavat Suomessa

Smartpost –paketit toimitetaan valitsemaasi SmartPost –pakettiautomaattiin, josta saat noudettua tilauksesi koodilla, jonka saat puhelimeesi tekstiviestinä (toimitusaika 1-2 arkipv).

Economy –postipaketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen (toimitusaika 1-2 arkipv).

Matkahuollon Lähi-paketit toimitetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan Matkahuollon pakettipisteeseen (toimitusaika 1-3 arkipv).

Toimitustavat muualla Euroopassa

Muualle kuin Suomeen toimitettaessa käytetään kunkin maan paikallisia kuljetuspalveluita jotka kuljettavat tuotteet noudettavaksi lähelle asiakasta paikallisiin noutopisteisiin. 

Maksaminen

Tuotteet maksetaan tilauksen yhdessä. Maksutapoina ovat: verkkopankkimaksu (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Klarna, Collector ja Jousto) sekä Visa Electron, luottokortti (Visa, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), PayPal –maksu. Maksut toteutetaan osittain yhdessä maksupalveluyritys Paytrail Oyj:n, Klarnan sekä PayPalin kanssa. Taffer Finland Oy pidättää oikeuden valita tarjotun maksutavan asiakaskohtaisesti. 

Asiakas vastaa siitä, hänen käyttämänsä maksuväline on asiakkaan omaisuutta ja että hänellä on oikeudet sen käyttöön. Taffer Finland Oy:llä on oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot.

Tilausvahvistus

Tilauksen maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen viipymättä sähköpostiisi. Vahvistus sisältää tiedot tilatuista tuotteista. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Palautusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus ja palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa siitä kun asiakas tai hänen määräämänsä on saanut tuotteen fyysisesti hallintaansa. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan tulee edellä mainitussa 14 päivän määräajassa ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle sähköpostitse myynti@taffer.fi tai puhelimitse +358 (0400) 188 689 päätöksestään peruuttaa sopimus. Tuotteet tulee palauttaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. 

Asiakkaan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä kunnes on päättänyt palauttaa tavaran. Jos asiakas on käyttänyt tuotetta ennen sen palautusta, vastaa hän sen arvon alentumisesta kuluttajansuojalain 6 luvun 18 §:n mukaisesti. Hygienia- tai intiimituotteilla tai muut sinetöitynä toimitetuilla tuotteilla (mukaan lukien mutta rajoittumatta alusasut) ei ole palautusoikeutta. Muut palauttamisoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti. 

Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. 

Tuotevirheet, takuu ja reklamaatiot

Taffer Finland Oy vastaa tuotteiden tuotteiden valmistus- tai materiaalivirheistä, jotka ovat olleet tuotteessa niiden luovutushetkellä. Vetoremmeillä on lisäksi kolmen (3) kuukauden käyttötakuu. Takuuta ei ole tuotteilla, joita käytetään muualla kuin sisätiloissa tai muussa kuin yksityiskäytössä. Vaatteille tai muille tuotteille ei myönnetä erillistä takuuta. 

Asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä (reklamaatio) kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Takuuaikana tuotteisiin tulevista virheistä tulee ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle takuuaikana.

Ilmoita ainakin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Nimi
  • Puhelinnumero
  • Reklamaation syy
  • Yksityiskohtainen virheen kuvaus tai valokuva virheestä

Kaikissa tapauksissa Taffer Finland Oy vastaa tämän sopimuksen nojalla ainoastaan valmistus- ja materiaalivirheistä, ei tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista vahingoista.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Suomi)

Palautettavat ja reklamaation kohteena olevat tuotteet tulee toimittaa alta ilmenevällä tavalla seuraavaan osoitteeseen:

Taffer Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Postin kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta, riippumatta tavasta millä sen sait. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy.n asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus –osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Postin pakettiautomaattiin toimitetun tuotteet voit palauttaa mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485 ja palautusosoitteemme:

Taffer Finland Oy
ASIAKASPALAUTUS
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

HUOM! Otathan huomioon, että kirjeitse palautettuna kokonaispaksuus saa olla maksimissaan 3 cm.

 Matkahuollon kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen:

Vie palautus samaan Matkahuollon toimipisteeseen, mistä noudit paketin. Ilmoita, että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Muu kuin Suomi)

Palauta lähetys samaan noutopisteeseen kuin mistä sen noudit. Tarkempia ohjeita varten ole yhteydessä info(a)taffer.fi

Omistuksenpidätys

Tuotteen omistusoikeus kuuluu Taffer Finland Oy:lle, kunnes asiakas on maksanut kauppahinnan ja toimituskulut kokonaisuudessaan. 

Suorituksen palauttaminen

Taffer Finland Oy palauttaa asiakkaalta saamansa suorituksen viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että hyvitys voidaan maksaa vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. 

Yritysasiakkaita koskevat lisäehdot ja poikkeavat ehdot

Taffer Finland Oy:n ja yritysasiakkaiden välisessä kaupassa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja toissijaisesti Suomen kauppalakia.

Kaikissa tapauksissa, Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kauppahinnan palauttamiseen vähennettynä käyttöhyödyllä. Taffer Finland Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista tai toimituksen viivästymisestä johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kaikissa tapauksissa näiden sopimusehtojen säännöksiin. 

Lisätietoa

Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta sivuiltamme, vastaamme mielellämme kysymyksiisi sähköpostilla info(a)taffer.fi sekä puhelimitse +358(0400) 188 689. Voit myös ottaa meihin yhteyttä virallisilla sosiaalisen median kanavillamme (instagram @taffer.official & facebook TAFFER).

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

In English, please

You have heard about the legendary TAFFER training gear, but you can not understand a word in this website. No worries! We have a site in English for you!

Visit our global store

Valuutta

You can change the displayed currency in our store. Orders are allways placed in shop currency EUR