Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Toimitusehdot

Yleistä

Taffer on vuonna 2014 perustettu suomalainen yritys, jonka pääpaikka sijaitsee Jyväskylässä, Suomessa. Yrityksellä on jälleenmyyntiä Suomessa sekä verkkokauppatoimintaa Suomessa ja muualla Euroopassa.

Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan osoitteessa www.taffer.fi tapahtuvaan verkkokaupankäyntiin, mikäli asiakkaan ja Tafferin kanssa ei ole kirjallisesti sovittu muuta. Asiakas sitoutuu aina tilauksen tehdessään kulloinkin voimassa oleviin sopimusehtoihin. Sopimusehdot tulee aina hyväksyä tilausjärjestelmässä ennen tilauksen tekemistä.

Nämä sopimusehdot ovat nähtävillä osoitteessa www.taffer.fi.

Yrityksen tiedot:

TAFFER Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Yritystunnus: FI26065742

Tilaaminen

Taffer.fi -verkkokaupassa tilaat tuotteita helposti ja turvallisesti. Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne kassalla. Tilauksen vahvistaminen tapahtuu kassalla tilauksen viimeisessä vaiheessa. Tämän jälkeen tilaus maksetaan.

Tilauksen maksaminen

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupan maksuliikenteen hoitaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Tafferiin.

Maksuvaihtoehtona on myös Paypal. Paypal on palvelu joka mahdollistaa verkkokauppatilausten maksamisen niin ulko- kuin kotimaassakin. Rahat siirtyvät vastaanottajalle joko Paypal-tiliin liitetyltä kortilta tai Paypal-tilillä olevasta saldosta. Paypalin käyttöön vaaditaan jonkinlainen maksukortti. Tavallinen Visa Electron debit-kortti riittää. Paypal-tililtä ei voi lähettää maksuja ennen kuin tili on vahvistettu maksukortin tietoja käyttämällä.

Hinnat

Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina (EUR) ja hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa sivuston tuotteita, teknisiä tietoja sekä hintoja.

Tarjoukset
Verkkosivustolle markkinoitavat tarjoukset ja kampanjat ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää, mikäli tarjouksen yhteydessä ei ilmoiteta muuta.

Tilausvahvistus

Tilauksen maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen viipymättä sähköpostiisi. Vahvistus sisältää tiedot tilatuista tuotteista. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Toimitusaika

SUOMI                     1-3 arkipäivää
RUOTSI                    3-7 arkipäivää
MUU EUROOPPA      6-10 arkipäivää

Tilaukset lähtevät Suomen varastoltamme 1-3 arkipäivässä, jonka jälkeen muihin maihin toimitus on keskimäärin 2-5 arkipäivää. Reaaliaikaisen lähetysseurannan avulla voit seurata lähetyksesi etenemistä. Kun tilauksesi on lähtenyt matkaan, saat sähköpostiisi ilmoitusviestin joka sisältää seurantakoodin. HUOM! Seurantakoodit toimivat parhaiten kun käytät niitä joko Matkahuollon tai Postin omilla sivuilla.

Toimitusmaksu

SUOMI JA RUOTSI
Alle 75 euron arvoisiin tilauksiin lisätään 5 euron toimitusmaksu (sis. ALV.). Yli 75 euron tilaukset toimitetaan veloituksetta.

MUU EUROOPPA
Alle 75 euron arvoisiin tilauksiin lisätään 10 euron toimitusmaksu (sis. ALV.). Yli 75 euron tilaukset toimitetaan veloituksetta.

Toimitustapa

Toimitustapoja meillä on tällä hetkellä kolme: Smartpost- pakettiautomaatti, Nouto postista sekä Matkahuollon Lähi-paketti.

Smartpost- lähetykset toimitetaan valitsemaasi Smartpost- pakettiautomaattiin. Kun lähetys on noudettavissa, saat tekstiviestillä koodin jolla lähetyksen voi noutaa. Smartpost- pakettien toimitusaika on noin 1-2 arkivuorokautta.

Economy- postipaketti toimitetaan lähimpään Postin palvelupisteeseen. Toimitusaika on noin 1-2 arkivuorokautta.

Matkahuollon Lähi-Paketit toimitetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa.Pakettipisteitä ovat Matkahuolto, Matkahuollon asiamies, Siwa/K-market, Valintatalo/K-Market tai muu Matkahuollon pakettipiste Listauksen kaikista noutopaikoista näet tilauksen yhteydessä.

Saamatta jääneet tuotteet

Mikäli toimitus ei vastaa lainkaan tilausvahvistuksessa annettua kuvausta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa myynti@taffer.fi. Tutkimme tapauksen mahdollisimman nopeasti. Mikäli toimituksessa on tapahtunut virhe, lähetämme sinulle oikean tuotteen tai palautamme maksusi tilanteesta riippuen.

Kuljetuksesta aiheutuneet vahingot ja vaarat

Taffer vastaa tilauksestasi siihen asti, kunnes olet vastaanottanut toimitetun tilauksen. Mikäli vastaanottamasi lähetyksen paketti ja/tai tuote on selvästi vahingoittunut, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme kohtuullisessa ajassa sähköpostitse osoitteeseen myynti@taffer.fi.

Tilauksen muuttaminen ja/tai peruuttaminen

Mikäli haluat muuttaa tai peruuttaa tilauksesi, olethan meihin pian yhteydessä sähköpostilla myynti@taffer.fi.

Kaikilla TAFFER- tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-, palautus- ja peruutusoikeus

Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tilauksesi. Sama oikeus koskee myös tuotteen vaihtoa. Vaihto ja palautus ovat sinulle maksuttomia.

Kuluttajasuojalain mukaan palautusoikeus koskee myyntikelpoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Voit tarkastella tuotetta kotonasi samalla tavalla kuin kokeilisit sitä fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan käytetty, emmekä voi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ilmoitathan siitä meille etukäteen. Tämä nopeuttaa asiasi käsittelyä. Voit tehdä ilmoituksen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myynti@taffer.fi. Ilmoitus on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Ilmoita viestissä ainakin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Nimi
  • Puhelinnumero
  • Reklamaation syy
  • Yksityiskohtainen virheen kuvaus tai valokuva virheestä

Tuote on lähetettävä meille sen jälkeen 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä. Liitä palautuslähetykseen yhteystietosi ja/tai kopio tilausvahvistuksesta. Tilausvahvistus on toimitettu sähköisenä siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet tilausta tehdessäsi antanut.

Reklamaatiot - Apua, tuotteessa on vika!

Mikäli toimitetussa tuotteessa on virhe, otathan pian meihin yhteyttä. Näin pääsemme asiassa mahdollisimman nopeasti eteenpäin. Tee reklamaatio sähköpostitse myynti@taffer.fi. Kerro viestissä yhteystietojesi lisäksi mahdollisimman tarkasti reklamaation syy. Ilmoitus virheellisestä tuotteesta tulee tehdä kohtuullisessa ajassa siitä kun virhe on huomattu tai olisi tullut huomata. Virheellisen tuotteen tilalle toimitamme uuden. Virheellinen tuote on lähetettävä takaisin meille.

HUOM! Lähettäessäsi tuotteita meille, huolehdithan niiden riittävästä suojauksesta.

Kuinka palautan lähetyksen - neljä eri tapaa

Voit palauttaa tilauksesi meille neljällä eri tavalla:

  • Palauttaminen Postin toimipisteen kautta
  • Palauttaminen Postin pakettiautomaatista
  • Palauttaminen Postin kirjelaatikkoon
  • Palauttaminen Matkahuollon kautta

Palauttaminen postista

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, posti tekee korttiin tarvittavat muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä postiin ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi. Joissain posteissa voit täyttää palautuskortin itse. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy:n asiakaspalautus.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita. Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Palautus voidaan jättää kirjelaatikkoon, kun se on alle 3cm paksu ja painaa alle kaksi kiloa. Huom! Jos palautat vetoremmit kirjeitse, asettele ne kirjekuoreen limittäin. Näin paketti jää alle 3cm paksuiseksi. Päällekkäin ollessa remmien kokonaispaksuus ylittää 3cm, jolloin niiden palautus kirjelähetyksenä ei ole mahdollista.

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485 ja palautusosoitteemme:

Taffer Finland Oy
ASIAKASPALAUTUS
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Palauttaminen Matkahuollon kautta toimitettuihin lähetyksiin

Vie palautus samaan toimipisteeseen josta paketin noudit. Ilmoita että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455. Muita toimenpiteitä ei tarvitse tehdä.

Palautettavan tuotteen kunto

Mikäli palauttamasi tuotteiden kunto on heikentynyt tavalla, joka tekee niistä myyntikelvottomia, voi Taffer vähentää arvonalennuksen palautettavasta maksusta tai kieltäytyä palauttamasta maksuasi riippuen vahingon laajuudesta, mikä määritellään tapauskohtaisesti.

Toisin sanoen - voit kokeilla tuotetta samalla tavalla kuin fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan käytetty emmekä voi siksi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä. Voit siis kokeilla tuotetta, mutta et ottaa sitä käyttöön.

Rahojen palauttaminen

Maksamme hyvityksen palautetusta tuotteesta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa päiväyksestä jolloin olemme vastaanottaneet ilmoituksesi oston palautuksesta. Huomioithan kuitenkin, että voimme maksaa hyvityksen vasta kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tuotteen. Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla.

Force Majeure

Tafferilla on oikeus olla täyttämättä tämän sopimuksen velvoitteita tilanteissa, joille Taffer ei ole mahtanut mitään tai joita Taffer ei voinut ennustaa tai ohittaa. Tämä koskee mm. viranomaistoimintaa tai -laiminlyöntejä, uutta tai muutettua lainsäädäntöä, työselkkausta, sotaa tai sodan uhkaa, tulipaloa, räjähdystä, tulvaa, luonnonkatastrofia tai suuronnettomuutta.

Valittaminen

Jos haluat tehdä valituksen tekemästäsi kaupasta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa myynti@taffer.fi.

Riidat

Riidat Tafferin ja asiakkaiden välillä käsitellään lain mukaisessa tuomioistuimessa.

Lisätietoa

Lisätietoa saat laittamalla meille viestiä myynti@taffer.fi tai soittamalla numeroon (044) 241 3631. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 10-16 välisenä aikana.