Yli 200€ tilauksiin toimitus alkaen 0€!

Vaihto ja palautus

Kaikilla TAFFER- tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus

Kuluttajasuojalain mukaisesti Sinulla on oikeus perua kaupat ja palauttaa tilaamasi tuotteet takaisin meille 14 vuorokauden sisällä ostohetkestä. Sama oikeus koskee myös, mikäli haluat vaihtaa tuotteita. Huomioithan, että vaihdettavan ja palautettavan tuotteen tulee olla edelleen myyntikuntoinen. 

PIKAOHJE PALAUTUKSEEN:

1. Suojaa lähetys ja lisää  lähetyksen sisään nimesi ja tilausnumero
2. Laita sähköpostia info(a)taffer.fi ja kerro mitä haluat tehdä (vaihto/palautus)
3. Vie lähetys Matkahuollon palvelupisteelle
4. Anna palautuskoodi: 9521455
5. Ota talteen palautuksen seurantatunnus. Saat sen palautuksen yhteydessä.
6. Palautus meille kestää pari arkipäivää
7. Vastaanotettuamme palautuksen hoidamme vaihdon / rahojen palautuksen viivyttelemättä
8. Rahat palautuvat samalla maksutavalla mitä aiemmin käytit. Emme tarvitse tilinumeroa.

Huomioithan myös nämä:

Jos alkuperäinen pakkaus ei ole tallella, käytäthän vastaavaa.

Mikäli palautuksen jättää ilman yhteystietoja, on meidän hankala tietää, keneltä paketti saapuu. Tämä hidastaa asian käsittelyä.

Seurantakoodin säilyttäminen auttaa jäljittämään lähetyksen, mikäli se matkalla takaisin meille hukkuu. Tämä on harvinaista, mutta mahdollista. Seurantakoodilla paketti löytyy 99% varmuudella.

Tee palautus Matkahuollon kautta vaikka olisit käyttänyt tilaukseen Postin palveluta. Ei myöskään ole väliä, vaikket jättäisi alkuperäiseen noutopaikkaan.

    PIDEMPI OHJE PALAUTUKSEEN / VAIHTOON

    Matkahuollon kautta toimitetut lähetykset

    Vie palautus samaan toimipisteeseen josta paketin noudit. Ilmoita että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455. HUOM! Palauttaminen Matkahuollon pakettiautomaatin kautta ei toistaiseksi ole mahdollista. Mikäli tilasit pakettiautomaattiin, palauta lähimmän Matkahuollon palvelupisteen kautta.

    Huomioithan nämä

    Suojaa palautettava lähetys. Mikäli Sinulla ei ole tallella alkuperäistä pakettia, käytäthän vastaavaa. Lisää paketin sisään omat tietosi. Kun jätät palautuksen palautuspisteelle, saat kuitin, jossa on palautuksen seurantatunnus. Säilytä tämä seurantatunnus kunnes paketti on palautunut takaisin meille. Näin pystymme selvittämään paketin kulkua, mikäli viiveitä ilmenee. Normaali palautusaika on noin 3-4 arkipäivää.

    Vaihto ja palautus on maksutonta

    Kun vaihdat tai palautat tuotetta, toivomme että ilmoitat siitä meille etukäteen. Tämä nopeuttaa asian käsittelyä. Ilmoita palautuksesta/vaihdosta sähköpostilla info(a)taffer.fi. Otsikoi viesti esimerkiksi joko "palautus" tai "vaihto", kerro viestissä ainakin nimesi ja tilausnumerosi sekä toivomasi toimenpide (haluan peruuttaa tilauksen/haluan vaihtaa tilauksen..). Nämä tiedot nopeuttavat toimintaa meidän päässä. Lisää myös yhteystiedot palautettavan/vaihdettavan paketin sisään.

    Kaikki tarvittavat tiedot löydät tilausvahvistuksesta, joka on toimitettu sähköpostina tilauksen yhteydessä. Sähköposti on toimitettu siihen osoitteeseen, joka tilauslomakkeeseen on syötetty. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, ole yhteydessä info(a)taffer.fi.

    Rahojen palauttaminen

    Palautamme rahat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa päiväyksestä, jolloin olemme vastaanottaneet ilmoituksesi oston palautuksesta. Huomioithan kuitenkin, että voimme palauttaa rahat vasta kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Rahojen palautus tapahtuu samalla maksutavalla, mitä alkuperäisen tilauksen yhteydessä on käytetty. Emme tarvitse palautusta varten erikseen tilinumeroa.

    Reklamaatiot - tuotteessa on vika!

    Tekevälle sattuu - välillä myös meille!

    Mikäli käy niin ikävästi että toimittamassamme tuotteessa on vika, ilmoitathan asiasta meille mahdollisimman pian. Näin saadaan asiat nopeasti kuntoon ja kaikille hyvä mieli!

    Reklamoithan ensisijaisesti sähköpostitse info(a)taffer.fi. Kerro yhteystietojesi lisäksi mahdollisimman tarkasti reklamaation syy, se auttaa meitä käsittelemään asiasi nopeammin.

    Ilmoitukset viallisesta tuotteesta on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä kun olet huomannut virheen tai virhe olisi tullut huomata. Viallisen tuotteen tilalle toimitamme uuden. Viallinen tuote on palautettava takaisin meille.

    Lisätietoa
    Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, voi laittaa meille viestiä info(a)taffer.fi.

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    TAFFER Oy:n sopimusehdot

    Päivitetty 18.1.2024

    Yleiset ehdot

    Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan TAFFER Oy:n ja yhtiön verkkokaupan asiakkaiden välisessä kaupassa. TAFFER Oy:n verkkokauppa toimii osoitteessa taffer.fi. TAFFER Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa osoitteessa taffer.fi.

    Yrityksen tiedot:

    TAFFER Oy
    PL 45
    40101 Jyväskylä
    Yritystunnus: FI26065742 

    Rekisteröityessään asiakkaaksi osoitteessa taffer.fi asiakkaan tulee antaa kaikki pyydetyt tiedot totuudenmukaisesti. Mikä tietoihin tulee muutoksia, tulee asiakkaan päivittää tiedot TAFFER Oy:lle. Asiakkaan tulee käsitellä henkilökohtaisia tunnuksiaan huolellisesti ja siten, ettei kolmansilla ole pääsyä tunnuksiin. Kullakin asiakkaalla voi olla vain yhdet tunnukset. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään TAFFER Oy:n tietosuojaselosteesta ilmenevällä tavalla. 

    Alle 18-vuotiaat asiakkaat

    Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan etukäteen antama kirjallinen suostumus tilauksen tekemiselle. Suostumuksesta tulee käydä ilmi tilausnumero, asiakkaan ja tämän huoltajan henkilötiedot, huoltajan allekirjoitus sekä päiväys. 

    Hinnat, toimituskulut ja toimitusaika

    Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät mahdollisia kuljetuskustannuksia. Mikäli hinnastossa on selkeä hinnoitteluvirhe, mikä asiakkaan tulee käsittää virheelliseksi, pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta virheellisellä hinnalla.

    Toimituskulu alle 200 euron tilauksissa on alkaen 5,90 euroa. Yli 200 euron tilaukset Matkahuollon toimitustavalla ovat 0 euroa per lähetys. Postin kautta tilausten toimituskulut ovat 6,90 euroa per lähetys, kotiinkuljetuksen hinta on 9,90 euroa per lähetys.

    Pyrimme toimittamaan tuotteet 1-3 arkipäivässä tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusajat ovat arvioita.

    Toimituskulun määrä

    SUOMI
    Alle 200 euron tilauksiin lisätään toimituskuluja 5,90 euroa
    Yli 200 euron tilaukset Matkahuollon toimituksella 0 euroa
    Postin toimituksella 6,90 euroa, Kotiinkuljetuksen hinta on 9,90 euroa

    EU
    Suomen ulkopuolelle kaikkiin EU-alueen tilauksiin lisätään toimituskuluja 9,90 euroa

    MUU MAAILMA
    Tällä hetkellä toimitamme ainoastaan EU:n sisällä.

    Toimitusaika-arviot

    SUOMI 2-4 arkipäivää
    RUOTSI 3-7 arkipäivää
    MUU EUROOPPA 6-10 arkipäivää

    Toimitustavat Suomessa

    Matkahuolto: Toimitus valitsemallesi Matkahuollon pisteelle. Toimitusaika noin 2-4 arkipäivää. Saat noutoilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa.

    Postipaketti: Toimitus valitsemallesi Postin pisteelle.Toimitusaika noin 2-4 arkipäivää. Saat noutoilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa.

    Posti kotiinkuljetus: toimittaa tilauksesi suoraan kotiovellesi erikseen sovittuna ajankohtana.

    Toimitustavat muualla Euroopassa

    Muualle kuin Suomeen toimitettaessa käytetään kunkin maan paikallisia kuljetuspalveluita jotka kuljettavat tuotteet noudettavaksi lähelle asiakasta paikallisiin noutopisteisiin. 

    Maksaminen

    Tuotteet maksetaan tilauksen yhdessä. Maksutapoina ovat: verkkopankkimaksu (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Collector ja Jousto) sekä Visa Electron, luottokortti (Visa, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB). Maksut toteutetaan yhdessä maksupalveluyritys Paytrail Oyj:n kanssa. TAFFER Oy pidättää oikeuden valita tarjotun maksutavan asiakaskohtaisesti. 

    Asiakas vastaa siitä, hänen käyttämänsä maksuväline on asiakkaan omaisuutta ja että hänellä on oikeudet sen käyttöön. TAFFER Oy:llä on oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot.

    Tilausvahvistus

    Tilauksen maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen viipymättä sähköpostiisi. Vahvistus sisältää tiedot tilatuista tuotteista. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

    Palautusoikeus

    Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus ja palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa siitä kun asiakas tai hänen määräämänsä on saanut tuotteen fyysisesti hallintaansa. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan tulee edellä mainitussa 14 päivän määräajassa ilmoittaa TAFFER Oy:lle sähköpostitse myynti@taffer.fi päätöksestään peruuttaa sopimus. Tuotteet tulee palauttaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. 

    Asiakkaan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä kunnes on päättänyt palauttaa tavaran. Jos asiakas on käyttänyt tuotetta ennen sen palautusta, vastaa hän sen arvon alentumisesta kuluttajansuojalain 6 luvun 18 §:n mukaisesti. Hygienia- tai intiimituotteilla tai muut sinetöitynä toimitetuilla tuotteilla (mukaan lukien mutta rajoittumatta alusasut) ei ole palautusoikeutta. Muut palauttamisoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti. 

    Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. 

    Tuotevirheet, takuu ja reklamaatiot

    TAFFER Oy vastaa tuotteiden tuotteiden valmistus- tai materiaalivirheistä, jotka ovat olleet tuotteessa niiden luovutushetkellä. Vetoremmeillä on lisäksi kolmen (3) kuukauden käyttötakuu. Takuuta ei ole tuotteilla, joita käytetään muualla kuin sisätiloissa tai muussa kuin yksityiskäytössä. Vaatteille tai muille tuotteille ei myönnetä erillistä takuuta. 

    Asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä (reklamaatio) kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Takuuaikana tuotteisiin tulevista virheistä tulee ilmoittaa Taffer Oy:lle takuuaikana.

    Ilmoita ainakin seuraavat tiedot:

    • Tilausnumero
    • Nimi
    • Puhelinnumero
    • Reklamaation syy
    • Yksityiskohtainen virheen kuvaus tai valokuva virheestä

    Kaikissa tapauksissa TAFFER Oy vastaa tämän sopimuksen nojalla ainoastaan valmistus- ja materiaalivirheistä, ei tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista vahingoista.

    Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Suomi)

    Palautettavat ja reklamaation kohteena olevat tuotteet tulee toimittaa alta ilmenevällä tavalla seuraavaan osoitteeseen:

    TAFFER Oy
    PL 45
    40101 Jyväskylä

    Postin kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen

    Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta, riippumatta tavasta millä sen sait. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on TAFFER Oy:n asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus –osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485.

    Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

    Postin pakettiautomaattiin toimitetun tuotteet voit palauttaa mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

    Matkahuollon kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen:

    Vie palautus samaan Matkahuollon toimipisteeseen, mistä noudit paketin. Ilmoita, että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455.

    Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Muu kuin Suomi)

    Palauta lähetys samaan noutopisteeseen kuin mistä sen noudit. Tarkempia ohjeita varten ole yhteydessä info(a)taffer.fi

    Omistuksenpidätys

    Tuotteen omistusoikeus kuuluu TAFFER Oy:lle, kunnes asiakas on maksanut kauppahinnan ja toimituskulut kokonaisuudessaan. 

    Suorituksen palauttaminen

    TAFFER Oy palauttaa asiakkaalta saamansa suorituksen viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että hyvitys voidaan maksaa vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. 

    Yritysasiakkaita koskevat lisäehdot ja poikkeavat ehdot

    TAFFER Oy:n ja yritysasiakkaiden välisessä kaupassa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja toissijaisesti Suomen kauppalakia.

    Kaikissa tapauksissa, TAFFER Oy:n vastuu rajoittuu kauppahinnan palauttamiseen vähennettynä käyttöhyödyllä. TAFFER Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista tai toimituksen viivästymisestä johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. TAFFER Oy:n vastuu rajoittuu kaikissa tapauksissa näiden sopimusehtojen säännöksiin. 

    Lisätietoa

    Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta sivuiltamme, vastaamme mielellämme kysymyksiisi sähköpostilla info(a)taffer.fi Voit myös ottaa meihin yhteyttä virallisilla sosiaalisen median kanavillamme (instagram @taffer.official & facebook TAFFER).

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    In English, please

    You have heard about the legendary TAFFER training gear, but you can not understand a word in this website. No worries! We have a site in English for you!

    Visit our global store

    Valuutta

    You can change the displayed currency in our store. Orders are allways placed in shop currency EUR