Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Palautus ja peruutus

Kaikilla TAFFER- tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-, palautus- ja peruutusoikeus

Kuluttajasuojalain mukaisesti Sinulla on oikeus perua kaupat ja palauttaa tilaamasi tuotteet takaisin meille 14 vuorokauden sisällä ostohetkestä. Sama oikeus koskee myös, mikäli haluat vaihtaa tuotteita. Huomioithan, että vaihdettavan ja/tai palautettavan tuotteen tulee olla edelleen myyntikuntoinen. Vaihto ja palautus on maksutonta.

Kun vaihdat tai palautat tuotetta, toivomme että ilmoitat siitä meille etukäteen. Tämä nopeuttaa asiasi käsittelyä. Paras tapa ilmoittaa vaihdosta ja/tai palautuksesta on laittaa meille asiasta sähköpostia. Kerrothan viestissäsi ainakin yhteystietosi ja tilausnumerosi, niin pääsemme samantien käsittelemään asiaasi. Kaikki tarvittavat tiedot löydät tilausvahvistuksesta, joka on toimitettu Sinulle sähköpostina tilauksen yhteydessä. Sähköposti on toimitettu siihen osoitteeseen, joka tilauslomakkeeseen on syötetty.

Rahojen palauttaminen

Maksamme hyvityksen palauttamastasi tuotteesta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa päiväyksestä, jolloin olemme vastaanottaneet ilmoituksesi oston palautuksesta. Huomioithan kuitenkin, että voimme maksaa hyvityksen vasta kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Palautusten toimitusosoite
Taffer Finland Oy
Kelokatu 8 A 4
40320 Jyväskylä

HUOM! Palauttaessasi tuotteita meille, huolehdithan niiden riittävästä suojauksesta. 

Reklamaatiot - Apua, tuotteessani on vika!
Mikäli käy niin ikävästi että toimittamassamme tuotteessa on jokin vika, ilmoitathan asiasta meille mahdollisimman pian. Näin pääsemme asiassa mahdollisimman nopeasti eteenpäin. Tee reklamaatio sähköpostitse myynti@taffer.fi. Kerro viestissäsi yhteystietojesi lisäksi mahdollisimman tarkasti reklamaation syy, se auttaa meitä työssämme.

Ilmoitukset viallisesta tuotteesta on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä kun olet huomannut virheen tai virhe olisi tullut huomata. Viallisen tuotteen tilalle toimitamme uuden. Viallinen tuote on palautettava takaisin meille.

Reklamaatioiden toimitusosoite
Taffer Finland Oy
Kelokatu 8 A 4
40320 Jyväskylä

HUOM! Lähettäessäsi tuotteita meille, huolehdithan niiden riittävästä suojauksesta.

Kuinka palautan tuotteen - neljä eri tapaa
Voit palauttaa tuotteesi meille neljällä eri tavalla:

  • Palauttaminen Postin toimipisteeltä
  • Palauttaminen Postin pakettiautomaatista
  • Palauttaminen Postin kirjelaatikkoon
  • Palauttaminen Matkahuollon kautta 

Palauttaminen postista
Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, posti tekee korttiin tarvittavat muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä postiin ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi. Joissain posteissa voit täyttää palautuskortin itse. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485.

Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy:n asiakaspalautus.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon
Palautus voidaan jättää kirjelaatikkoon, kun se on alle 3cm paksu ja painaa alle kaksi kiloa. Huom! Jos palautat vetoremmit kirjeitse, asettele ne kirjekuoreen limittäin. Näin paketti jää alle 3cm paksuiseksi. Päällekkäin ollessa remmien kokonaispaksuus ylittää 3cm, jolloin niiden palautus kirjelähetyksenä ei ole mahdollista.

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485 ja palautusosoitteemme:

Taffer Finland Oy
ASIAKASPALAUTUS
Kelokatu 8 A 4
40320 Jyväskylä

Palauttaminen Matkahuollon kautta toimitettuihin lähetyksiin
Vie palautus samaan toimipisteeseen josta paketin noudit. Ilmoita että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455. Muita toimenpiteitä ei tarvitse tehdä.

Tilauksen muuttaminen ja peruuttaminen ennen tilauksen saapumista
Jos haluat muuttaa/peruuttaa tilauksen ennen kuin se on saapunut, olethan meihin pikaisesti yhteydessä. Olemme melko ripeitä toimittamaan paketit, toimitusaikamme on keskimäärin 1-2 arkivuorokautta. Jos siis haluat vielä tehdä muutoksia tilaukseesi ennen sen lähtöä, laita meille viestiä! Mikäli kuitenkin pakettisi on jo matkalla ja haluat tehdä edelleen muutoksia ei hätää, asia kyllä hoituu!

Lisätietoa
Lisätietoa saat laittamalla meille viestiä myynti@taffer.fi. Voit myös soittaa meille numeroon (044) 241 3631. Puhelimeen vastaamme arkisin klo 10-16.