Ilmainen toimitus, 2-3 arkipäivää!

Ilmainen toimitus, 2-3 arkipäivää!

VAIHTO JA PALAUTUS

Kaikilla TAFFER- tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-, palautus- ja peruutusoikeus

Kuluttajasuojalain mukaisesti Sinulla on oikeus perua kaupat ja palauttaa tilaamasi tuotteet takaisin meille 14 vuorokauden sisällä ostohetkestä. Sama oikeus koskee myös, mikäli haluat vaihtaa tuotteita. Huomioithan, että vaihdettavan ja/tai palautettavan tuotteen tulee olla edelleen myyntikuntoinen. 

Vaihto ja palautus on maksutonta

Kun vaihdat tai palautat tuotetta, toivomme että ilmoitat siitä meille etukäteen. Tämä nopeuttaa asian käsittelyä. Voit ilmoittaa palautuksesta/vaihdosta helposti sähköpostilla info(a)taffer.fi. Otsikoi viesti esimerkiksi joko "palautus" tai "vaihto", kerro viestissä ainakin nimesi ja tilausnumerosi sekä toivomasi toimenpide (haluan peruuttaa tilauksen/haluan vaihtaa tilauksen..). Nämä tiedot nopeuttavat toimintaa meidän päässä. Lisää myös yhteystiedot palautettavan/vaihdettavan paketin sisään.

Kaikki tarvittavat tiedot löydät tilausvahvistuksesta, joka on toimitettu sähköpostina tilauksen yhteydessä. Sähköposti on toimitettu siihen osoitteeseen, joka tilauslomakkeeseen on syötetty. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, ole yhteydessä info(a)taffer.fi.

Rahojen palauttaminen

Palautamme rahat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa päiväyksestä, jolloin olemme vastaanottaneet ilmoituksesi oston palautuksesta. Huomioithan kuitenkin, että voimme palauttaa rahat vasta kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Rahojen palautus tapahtuu samalla maksutavalla, mitä alkuperäisen tilauksen yhteydessä on käytetty. Emme tarvitse palautusta varten erikseen tilinumeroa.

Palautusten toimitusosoite

Taffer Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Palauttaminen Postista

Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, Posti tekee korttiin tarvittavat muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä Postiin ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi. Joissain Posteissa voit täyttää palautuskortin itse.

Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485. Vie lähetys Postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy:n asiakaspalautus.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita. Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Palauttaminen Matkahuollon kautta toimitettuihin lähetyksiin 

Vie palautus samaan toimipisteeseen josta paketin noudit. Ilmoita että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455. Muita toimenpiteitä ei tarvitse tehdä.

Reklamaatiot - Apua, tuotteessani on vika!

Mikäli käy niin ikävästi että toimittamassamme tuotteessa on jokin vika, ilmoitathan asiasta meille mahdollisimman pian. Näin pääsemme asiassa mahdollisimman nopeasti eteenpäin. Tee reklamaatio sähköpostitse info(a)taffer.fi. Kerro yhteystietojesi lisäksi mahdollisimman tarkasti reklamaation syy, se auttaa meitä työssämme.

Ilmoitukset viallisesta tuotteesta on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä kun olet huomannut virheen tai virhe olisi tullut huomata. Viallisen tuotteen tilalle toimitamme uuden. Viallinen tuote on palautettava takaisin meille.

Reklamaatioiden toimitusosoite

Taffer Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Jos pakkauksessa on alkuperäinen osoitekortti, Posti tekee korttiin tarvittavat muutokset ja lähetys palautetaan muutetulla kortilla. Voit myös mennä Postiin ilman korttia ja Postin henkilökunta tulostaa palautuskortin lähetykseen puolestasi. Joissain Posteissa voit täyttää palautuskortin itse.

Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485. Vie lähetys Postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy:n asiakaspalautus.

Väärä tuote tilauksessa, ehtiikö vielä vaihtamaan? 

Mikäli huomaat tilauksen tehtyäsi että tilausvahvistuksessa onkin ihan väärät tuotteet (esimerkiksi paita on kokoa L mutta olisikin pitänyt tilata koko M) niin ei hätää, ripeällä ilmoituksella ehdimme muuttaa tilaustiedot oikeiksi ennen kuin lähetys ehtii lähteä matkaan!

Näin säästytään ylimääräiseltä rumbalta, jossa paketti ensin seilaa noutopisteelle ja lähtee sieltä takaisin. Saat nopeammin oikeat tuotteet perille, eikä tarvitse turhia odotella. 

Kovin kauan ei kuitenkaan kannata odotella, sillä nopea pakkausosastomme lähettää tilaukset keskimäärin yhden arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Jos kuitenkin huomaat heti että tilauksella on väärät tiedot eikä meiltä ole vielä ehtinyt saapua toimitusvahvistus-ilmoitusta, ehdimme päivittää tiedot oikeiksi! 

Näissä tapauksissa laita viestiä joko info(a)taffer.fi tai soita numeroon 0400 188 689.

Lisätietoa
Lisätietoa saat laittamalla meille viestiä info@taffer.fi