Ilmainen toimitus ja palautus!

UKK

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Kuinka tilaan tuotteita?

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne kassalla. Tilauksen vahvistaminen tapahtuu kassalla tilauksen viimeisessä vaiheessa. Tämän jälkeen tilaus maksetaan.

Miten ja milloin minun pitää maksaa tuotteet?

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Valittavanasi on useita eri maksuvaihtoehtoja mukaan lukien kaikki kotimaiset verkkopankit (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Klarna, Collector ja Jousto), korttimaksaminen (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), mobiilimaksaminen (MobilePay) sekä Paypal.

Saanko tuotteet laskulla?

Mikäli haluat tuotteet laskulla, voit tehdä tilauksesi käyttäen tarjolla olevia lasku- ja osamaksupalveluja.

Onko tuotteilla takuu- ja/tai vaihto-oikeus?

Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tilauksesi. Sama oikeus koskee myös tuotteen vaihtoa. Vaihto ja palautus ovat sinulle maksuttomia.

Kuluttajasuojalain mukaan palautusoikeus koskee myyntikelpoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Voit tarkastella tuotetta kotonasi samalla tavalla kuin kokeilisit sitä fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan käytetty, emmekä voi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä.

Saanko kokeilla tuotteita treeneissä ja sen jälkeen tehdä palautuksen, jos en pidäkään tuotteista tai ne eivät ole mielestäni sopivat?

Mikäli palauttamiesi tuotteiden kunto on heikentynyt tavalla, joka tekee niistä myyntikelvottomia, voi Taffer vähentää arvonalennuksen palautettavasta maksusta tai kieltäytyä palauttamasta maksuasi riippuen vahingon laajuudesta, mikä määritellään tapauskohtaisesti.

Toisin sanoen – voit kokeilla tuotetta samalla tavalla kuin fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan käytetty emmekä voi siksi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä. Voit siis kokeilla tuotetta, mutta et ottaa sitä käyttöön.

Tein tilauksen eilen, milloin tilaus on noudettavissa?

Valtaosa verkkokaupan tilauksista on noudettavissa jo seuraavana päivänä. Keskimääräinen toimitusaikamme on 1-3 arkivuorokautta.

Mikäli tilauksesi ei ole saapunut tässä ajassa perille, laita meille joko viestiä myynti(a)taffer.fi tai voit myös soittaa (0400) 188 689. Palvelemme arkisin klo 10:00 – 16:00 välisenä aikana.

Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

Kun tilaus on tehty onnistuneesti, saat välittömästi sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tarkistathan siis, että tilauksen yhteydessä antamasi sähköposti on kirjoitettu oikein. Mikäli et saa välittömästi vahvistusviestiä, olethan yhteydessä meihin.

Kuinka voin seurata tilauksen kulkua?

Saat tilausvahvistuksen yhteydessä seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilauksesi etenemistä.

Tilasin paidan, mutta se on väärän kokoinen. Haluaisin vaihtaa kokoa. Täytyykö minun maksaa itse palautus?

Ei tarvitse. Vaihto- ja palautus on maksutonta. Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, tutustuthan tarkemmin seuraaviin ohjeisiin Palautus ja peruutus. Mikäli olet kuitenkin epävarma kuinka tulisi toimia, voit joko laittaa meille viestiä myynti(a)taffer.fi tai soittaa (0400) 188 689. Vastaamme tiedusteluihin pääasiassa 24 tunnin sisällä.

Puuttuuko listalta jotain?
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, laita meille viestiä myynti(a)taffer.fi.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Taffer Finland Oy:n sopimusehdot

Päivitetty 30.7.2019 

Yleiset ehdot

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan Taffer Finland Oy:n ja yhtiön verkkokaupan asiakkaiden välisessä kaupassa. Taffer Finland Oy:n verkkokauppa toimii osoitteessa taffer.fi. Taffer Finland Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa osoitteessa taffer.fi.

Yrityksen tiedot:

TAFFER Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä
Yritystunnus: FI26065742 

Rekisteröityessään asiakkaaksi osoitteessa taffer.fi asiakkaan tulee antaa kaikki pyydetyt tiedot totuudenmukaisesti. Mikä tietoihin tulee muutoksia, tulee asiakkaan päivittää tiedot Taffer Finland Oy:lle. Asiakkaan tulee käsitellä henkilökohtaisia tunnuksiaan huolellisesti ja siten, ettei kolmansilla ole pääsyä tunnuksiin. Kullakin asiakkaalla voi olla vain yhdet tunnukset. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään Taffer Finland Oy:n tietosuojaselosteesta ilmenevällä tavalla. 

Alle 18-vuotiaat asiakkaat

Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan etukäteen antama kirjallinen suostumus tilauksen tekemiselle. Suostumuksesta tulee käydä ilmi tilausnumero, asiakkaan ja tämän huoltajan henkilötiedot, huoltajan allekirjoitus sekä päiväys. 

Hinnat, toimituskulut ja toimitusaika

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät mahdollisia kuljetuskustannuksia. Mikäli hinnastossa on selkeä hinnoitteluvirhe, mikä asiakkaan tulee käsittää virheelliseksi, pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta virheellisellä hinnalla. 

Toimituskulut ovat EU-alueen maissa 0€. Pyrimme toimittamaan tuotteet 1-3 arkipäivässä tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusajat ovat arvioita.

Toimituskulun määrä

SUOMI JA MUU EU-ALUE
Tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

MUU MAAILMA
Vaihtelevat maakohtaisesti, lopulliset toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen lopullista hyväksyntää.

Toimitusaika-arviot

SUOMI 1-3 arkipäivää
RUOTSI 3-7 arkipäivää
MUU EUROOPPA 6-10 arkipäivää

Toimitustavat Suomessa

Smartpost –paketit toimitetaan valitsemaasi SmartPost –pakettiautomaattiin, josta saat noudettua tilauksesi koodilla, jonka saat puhelimeesi tekstiviestinä (toimitusaika 1-2 arkipv).

Economy –postipaketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen (toimitusaika 1-2 arkipv).

Matkahuollon Lähi-paketit toimitetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan Matkahuollon pakettipisteeseen (toimitusaika 1-3 arkipv).

Toimitustavat muualla Euroopassa

Muualle kuin Suomeen toimitettaessa käytetään kunkin maan paikallisia kuljetuspalveluita jotka kuljettavat tuotteet noudettavaksi lähelle asiakasta paikallisiin noutopisteisiin. 

Maksaminen

Tuotteet maksetaan tilauksen yhdessä. Maksutapoina ovat: verkkopankkimaksu (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Klarna, Collector ja Jousto) sekä Visa Electron, luottokortti (Visa, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), PayPal –maksu. Maksut toteutetaan osittain yhdessä maksupalveluyritys Paytrail Oyj:n, Klarnan sekä PayPalin kanssa. Taffer Finland Oy pidättää oikeuden valita tarjotun maksutavan asiakaskohtaisesti. 

Asiakas vastaa siitä, hänen käyttämänsä maksuväline on asiakkaan omaisuutta ja että hänellä on oikeudet sen käyttöön. Taffer Finland Oy:llä on oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot.

Tilausvahvistus

Tilauksen maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen viipymättä sähköpostiisi. Vahvistus sisältää tiedot tilatuista tuotteista. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Palautusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus ja palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa siitä kun asiakas tai hänen määräämänsä on saanut tuotteen fyysisesti hallintaansa. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan tulee edellä mainitussa 14 päivän määräajassa ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle sähköpostitse myynti@taffer.fi tai puhelimitse +358 (0400) 188 689 päätöksestään peruuttaa sopimus. Tuotteet tulee palauttaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. 

Asiakkaan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä kunnes on päättänyt palauttaa tavaran. Jos asiakas on käyttänyt tuotetta ennen sen palautusta, vastaa hän sen arvon alentumisesta kuluttajansuojalain 6 luvun 18 §:n mukaisesti. Hygienia- tai intiimituotteilla tai muut sinetöitynä toimitetuilla tuotteilla (mukaan lukien mutta rajoittumatta alusasut) ei ole palautusoikeutta. Muut palauttamisoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti. 

Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. 

Tuotevirheet, takuu ja reklamaatiot

Taffer Finland Oy vastaa tuotteiden tuotteiden valmistus- tai materiaalivirheistä, jotka ovat olleet tuotteessa niiden luovutushetkellä. Vetoremmeillä on lisäksi kolmen (3) kuukauden käyttötakuu. Takuuta ei ole tuotteilla, joita käytetään muualla kuin sisätiloissa tai muussa kuin yksityiskäytössä. Vaatteille tai muille tuotteille ei myönnetä erillistä takuuta. 

Asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä (reklamaatio) kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Takuuaikana tuotteisiin tulevista virheistä tulee ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle takuuaikana.

Ilmoita ainakin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Nimi
  • Puhelinnumero
  • Reklamaation syy
  • Yksityiskohtainen virheen kuvaus tai valokuva virheestä

Kaikissa tapauksissa Taffer Finland Oy vastaa tämän sopimuksen nojalla ainoastaan valmistus- ja materiaalivirheistä, ei tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista vahingoista.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Suomi)

Palautettavat ja reklamaation kohteena olevat tuotteet tulee toimittaa alta ilmenevällä tavalla seuraavaan osoitteeseen:

Taffer Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Postin kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta, riippumatta tavasta millä sen sait. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy.n asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus –osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Postin pakettiautomaattiin toimitetun tuotteet voit palauttaa mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485 ja palautusosoitteemme:

Taffer Finland Oy
ASIAKASPALAUTUS
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

HUOM! Otathan huomioon, että kirjeitse palautettuna kokonaispaksuus saa olla maksimissaan 3 cm.

 Matkahuollon kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen:

Vie palautus samaan Matkahuollon toimipisteeseen, mistä noudit paketin. Ilmoita, että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Muu kuin Suomi)

Palauta lähetys samaan noutopisteeseen kuin mistä sen noudit. Tarkempia ohjeita varten ole yhteydessä info(a)taffer.fi

Omistuksenpidätys

Tuotteen omistusoikeus kuuluu Taffer Finland Oy:lle, kunnes asiakas on maksanut kauppahinnan ja toimituskulut kokonaisuudessaan. 

Suorituksen palauttaminen

Taffer Finland Oy palauttaa asiakkaalta saamansa suorituksen viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että hyvitys voidaan maksaa vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. 

Yritysasiakkaita koskevat lisäehdot ja poikkeavat ehdot

Taffer Finland Oy:n ja yritysasiakkaiden välisessä kaupassa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja toissijaisesti Suomen kauppalakia.

Kaikissa tapauksissa, Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kauppahinnan palauttamiseen vähennettynä käyttöhyödyllä. Taffer Finland Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista tai toimituksen viivästymisestä johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kaikissa tapauksissa näiden sopimusehtojen säännöksiin. 

Lisätietoa

Mikäli et löytänyt kysymykseesi vastausta sivuiltamme, vastaamme mielellämme kysymyksiisi sähköpostilla info(a)taffer.fi sekä puhelimitse +358(0400) 188 689. Voit myös ottaa meihin yhteyttä virallisilla sosiaalisen median kanavillamme (instagram @taffer.official & facebook TAFFER).

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

In English, please

You have heard about the legendary TAFFER training gear, but you can not understand a word in this website. No worries! We have a site in English for you!

Visit our global store

Valuutta

You can change the displayed currency in our store. Orders are allways placed in shop currency EUR