Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

UKK

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Kuinka tilaan tuotteita?

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne kassalla. Tilauksen vahvistaminen tapahtuu kassalla tilauksen viimeisessä vaiheessa. Tämän jälkeen tilaus maksetaan.

Miten ja milloin minun pitää maksaa tuotteet?

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Valittavanasi on useita eri maksuvaihtoehtoja mukaan lukien kaikki kotimaiset verkkopankit (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Collector ja Jousto), korttimaksaminen (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), mobiilimaksaminen (MobilePay) sekä Paypal.

Saanko tuotteet laskulla?

Mikäli haluat tuotteet laskulla, voit tehdä tilauksesi käyttäen tarjolla olevia lasku- ja osamaksupalveluja.

Onko tuotteilla takuu- ja/tai vaihto-oikeus?

Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tilauksesi. Sama oikeus koskee myös tuotteen vaihtoa. Vaihto ja palautus ovat sinulle maksuttomia.

Kuluttajasuojalain mukaan palautusoikeus koskee myyntikelpoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Voit tarkastella tuotetta kotonasi samalla tavalla kuin kokeilisit sitä fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan käytetty, emmekä voi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä.

Saanko kokeilla tuotteita treeneissä ja sen jälkeen tehdä palautuksen, jos en pidäkään tuotteista tai ne eivät ole mielestäni sopivat?

Mikäli palauttamiesi tuotteiden kunto on heikentynyt tavalla, joka tekee niistä myyntikelvottomia, voi Taffer vähentää arvonalennuksen palautettavasta maksusta tai kieltäytyä palauttamasta maksuasi riippuen vahingon laajuudesta, mikä määritellään tapauskohtaisesti.

Toisin sanoen – voit kokeilla tuotetta samalla tavalla kuin fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan käytetty emmekä voi siksi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä. Voit siis kokeilla tuotetta, mutta et ottaa sitä käyttöön.

Tein tilauksen eilen, milloin tilaus on noudettavissa?

Valtaosa verkkokaupan tilauksista on noudettavissa jo seuraavana päivänä. Keskimääräinen toimitusaikamme on 1-3 arkivuorokautta.

Mikäli tilauksesi ei ole saapunut tässä ajassa perille, laita meille joko viestiä myynti(a)taffer.fi tai voit myös soittaa (044) 241 3631. Palvelemme arkisin klo 10:00 – 16:00 välisenä aikana.

Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

Kun tilaus on tehty onnistuneesti, saat välittömästi sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tarkistathan siis, että tilauksen yhteydessä antamasi sähköposti on kirjoitettu oikein. Mikäli et saa välittömästi vahvistusviestiä, olethan yhteydessä meihin.

Kuinka voin seurata tilauksen kulkua?

Saat tilausvahvistuksen yhteydessä seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilauksesi etenemistä.

Tilasin paidan, mutta se on väärän kokoinen. Haluaisin vaihtaa kokoa. Täytyykö minun maksaa itse palautus?

Ei tarvitse. Vaihto- ja palautus on maksutonta. Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, tutustuthan tarkemmin seuraaviin ohjeisiin Palautus ja peruutus. Mikäli olet kuitenkin epävarma kuinka tulisi toimia, voit joko laittaa meille viestiä myynti(a)taffer.fi tai soittaa (044) 241 3631. Vastaamme tiedusteluihin pääasiassa 48 tunnin sisällä.

Puuttuuko listalta jotain?
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, laita meille viestiä myynti(a)taffer.fi.