Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Toimituskulut 5€, ilmainen toimitus yli 75€ tilauksiin! Toimitus 1-3 arkipäivää.

Toimitusehdot

1. TOIMITUSEHDOT - SUOMI

2. TERMS AND CONDITIONS - ENGLISH


1. SUOMI

Taffer Finland Oy:n sopimusehdot
Päivitetty 5.7.2017 

Yleiset ehdot

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan Taffer Finland Oy:n ja yhtiön verkkokaupan asiakkaiden välisessä kaupassa. Taffer Finland Oy:n verkkokauppa toimii osoitteessa taffer.fi. Taffer Finland Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa osoitteessa taffer.fi.

Yrityksen tiedot:

TAFFER Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä
Yritystunnus: FI26065742 

Rekisteröityessään asiakkaaksi osoitteessa taffer.fi asiakkaan tulee antaa kaikki pyydetyt tiedot totuudenmukaisesti. Mikä tietoihin tulee muutoksia, tulee asiakkaan päivittää tiedot Taffer Finland Oy:lle. Asiakkaan tulee käsitellä henkilökohtaisia tunnuksiaan huolellisesti ja siten, ettei kolmansilla ole pääsyä tunnuksiin. Kullakin asiakkaalla voi olla vain yhdet tunnukset. Asiakkaan henkilötietoja käsitellään Taffer Finland Oy:n tietosuojaselosteesta ilmenevällä tavalla. 

Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan etukäteen antama kirjallinen suostumus tilauksen tekemiselle. Suostumuksesta tulee käydä ilmi tilausnumero, asiakkaan ja tämän huoltajan henkilötiedot, huoltajan allekirjoitus sekä päiväys. 

Hinnat, toimituskulut ja toimitusaika

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetuskustannuksia. Mikäli hinnastossa on selkeä hinnoitteluvirhe, mikä asiakkaan tulee käsittää virheelliseksi, pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta virheellisellä hinnalla. 

Tuotteet toimitetaan ilman toimituskuluja, mikäli tilauksen loppusumma ylittää 75 euroa. Muussa tapauksessa toimituskulut ovat 5-10 euroa riippuen kohdemaasta. Pyrimme toimittamaan tuotteet 1-3 arkipäivässä tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusajat ovat arvioita.

Toimituskulun määrä

SUOMI JA RUOTSI
Alle 75 euron arvoisiin tilauksiin lisätään 5 euron toimitusmaksu (sis. ALV.). Yli 75 euron tilaukset toimitetaan veloituksetta.

MUU EUROOPPA
Alle 75 euron arvoisiin tilauksiin lisätään 10 euron toimitusmaksu (sis. ALV.). Yli 75 euron tilaukset toimitetaan veloituksetta.

Toimitusaika-arviot

SUOMI 1-3 arkipäivää
RUOTSI 3-7 arkipäivää
MUU EUROOPPA 6-10 arkipäivää

Toimitustavat Suomessa

Smartpost –paketit toimitetaan valitsemaasi SmartPost –pakettiautomaattiin, josta saat noudettua tilauksesi koodilla, jonka saat puhelimeesi tekstiviestinä (toimitusaika 1-2 arkipv).

Economy –postipaketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen (toimitusaika 1-2 arkipv).

Matkahuollon Lähi-paketit toimitetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan Matkahuollon pakettipisteeseen (toimitusaika 1-3 arkipv).

Toimitustavat muualla Euroopassa

Muualle kuin Suomeen toimitettaessa käytetään kunkin maan paikallisia kuljetuspalveluita jotka kuljettavat tuotteet noudettavaksi lähelle asiakasta paikallisiin noutopisteisiin. 

Maksaminen

Tuotteet maksetaan tilauksen yhdessä. Maksutapoina ovat: verkkopankkimaksu (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-pankki), lasku- ja osamaksupalvelut (Collector ja Jousto) sekä Visa Electron, luottokortti (Visa, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), PayPal –maksu. Maksut toteutetaan osittain yhdessä maksupalveluyritys Paytrail Oyj:n kanssa. Taffer Finland Oy pidättää oikeuden valita tarjotun maksutavan asiakaskohtaisesti. 

Asiakas vastaa siitä, hänen käyttämänsä maksuväline on asiakkaan omaisuutta ja että hänellä on oikeudet sen käyttöön. Taffer Finland Oy:llä on oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot.

Tilausvahvistus

Tilauksen maksamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen viipymättä sähköpostiisi. Vahvistus sisältää tiedot tilatuista tuotteista. Mikäli et saa tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Palautusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus ja palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa siitä kun asiakas tai hänen määräämänsä on saanut tuotteen fyysisesti hallintaansa. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan tulee edellä mainitussa 14 päivän määräajassa ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle sähköpostitse myynti@taffer.fi tai puhelimitse +358 (044) 241 3631 päätöksestään peruuttaa sopimus. Tuotteet tulee palauttaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. 

Asiakkaan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä kunnes on päättänyt palauttaa tavaran. Jos asiakas on käyttänyt tuotetta ennen sen palautusta, vastaa hän sen arvon alentumisesta kuluttajansuojalain 6 luvun 18 §:n mukaisesti. Hygienia- tai intiimituotteilla tai muut sinetöitynä toimitetuilla tuotteilla (mukaan lukien mutta rajoittumatta alusasut) ei ole palautusoikeutta. Muut palauttamisoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti. 

Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. 

Tuotevirheet, takuu ja reklamaatiot

Taffer Finland Oy vastaa tuotteiden tuotteiden valmistus- tai materiaalivirheistä, jotka ovat olleet tuotteessa niiden luovutushetkellä. Vetoremmeillä on lisäksi kolmen (3) kuukauden takuu. Takuuta ei ole tuotteilla, joita käytetään muualla kuin sisätiloissa tai muussa kuin yksityiskäytössä. Vaatteille tai muille tuotteille ei myönnetä erillistä takuuta. 

Asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä (reklamaatio) kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Takuuaikana tuotteisiin tulevista virheistä tulee ilmoittaa Taffer Finland Oy:lle takuuaikana.

Ilmoita ainakin seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero

  • Nimi

  • Puhelinnumero

  • Reklamaation syy

  • Yksityiskohtainen virheen kuvaus tai valokuva virheestä 

Kaikissa tapauksissa Taffer Finland Oy vastaa tämän sopimuksen nojalla ainoastaan valmistus- ja materiaalivirheistä, ei tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista vahingoista.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Suomi)

Palautettavat ja reklamaation kohteena olevat tuotteet tulee toimittaa alta ilmenevällä tavalla seuraavaan osoitteeseen:

Taffer Finland Oy
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

Postin kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta, riippumatta tavasta millä sen sait. Vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on Taffer Finland Oy.n asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Asiakaspalautus –osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

Postin pakettiautomaattiin toimitetun tuotteet voit palauttaa mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 642485 ja palautusosoitteemme:

Taffer Finland Oy
ASIAKASPALAUTUS
Laukaantie 4
40320 Jyväskylä

HUOM! Otathan huomioon, että kirjeitse palautettuna kokonaispaksuus saa olla maksimissaan 3 cm.

 Matkahuollon kautta toimitettujen lähetysten palauttaminen:

Vie palautus samaan Matkahuollon toimipisteeseen, mistä noudit paketin. Ilmoita, että haluat palauttaa tuotteen ja anna palautuskoodi 9521455.

Palautusten ja reklamaatioiden palautusosoite (Muu kuin Suomi)

Tarkempia palautusohjeita varten, ole yhteydessä myynti(a)taffer.fi. Saat paluuviestinä maakohtaiset ohjeet.

Omistuksenpidätys

Tuotteen omistusoikeus kuuluu Taffer Finland Oy:lle, kunnes asiakas on maksanut kauppahinnan ja toimituskulut kokonaisuudessaan. 

Suorituksen palauttaminen

Taffer Finland Oy palauttaa asiakkaalta saamansa suorituksen viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että hyvitys voidaan maksaa vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan ja joka tapauksessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. 

Yritysasiakkaita koskevat lisäehdot ja poikkeavat ehdot

Taffer Finland Oy:n ja yritysasiakkaiden välisessä kaupassa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja toissijaisesti Suomen kauppalakia.

Kaikissa tapauksissa, Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kauppahinnan palauttamiseen vähennettynä käyttöhyödyllä. Taffer Finland Oy ei vastaa tuotteen aiheuttamista tai toimituksen viivästymisestä johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Taffer Finland Oy:n vastuu rajoittuu kaikissa tapauksissa näiden sopimusehtojen säännöksiin. 

Lisätietoa

Mikäli jokin jäi askarruttamaan etkä löytänyt kysymykseesi vastausta sivuiltamme, vastaamme mielellämme kysymyksiisi sähköpostilla myynti@taffer.fi tai puhelimitse +358(044) 241 3631.


2. ENGLISH

Terms and Conditions
Taffer Finland Ltd
Updated 5 July 2017

General Terms 

These General Terms shall apply in any trade between Taffer Finland Ltd and its online shop customer. Taffer Finland Ltd’s online shop operates at taffershop.com. Taffer Finland Ltd is entitled to update these General Terms unilaterally without prior notice. General Terms in force at the time of making the order and available at taffershop.com, shall be applied to the orders.

When registering as a customer at taffershop.com, the customer is obligated to provide all required information truthfully. The customer shall update any changes in the information to Taffer Finland Ltd. The customer shall handle his/her personal identifier diligently and shall not disclose it to third parties. Each customer can have only one identifier. Customer’s personal data will be processed as defined in the Privacy Policy of Taffer Finland Ltd. 

A customer under the age of 18 must have a prior written consent from his/her guardian when placing an order. The consent shall include an order number, personal data of the customer and his/her guardian, signature of the guardian and date.  

How to order

At taffershop.com you order products easily and safely. Products are ordered online by moving them to the shopping cart and paying them at checkout. The order is confirmed by checkout at the last step of the order. The order will then be paid.

Prices, delivery costs and delivery time 

The prices include value added tax but not delivery costs. If the price list includes a distinct error which should have been comprehended as incorrect by the customer, we shall reserve the right not to sell the product at the incorrect price. 

In case the order amount exceeds EUR 75,00 no delivery costs will be charged. Otherwise the delivery costs are between EUR 5-10 depending on destination. We aim to deliver the products within 1 to 3 working days after receiving the order. Delivery times are estimates.

Delivery costs

FINLAND AND SWEDEN
Orders less than EUR 75 will be added EUR 5 delivery payment (incl. VAT). Orders over EUR 75 are delivered free of charge.

OTHER EUROPE
Orders less than EUR 75 will be added EUR 10 delivery payment (incl. VAT). Orders over EUR 75 are delivered free of charge

Estimated delivery times:

FINLAND 1-3 business days
SWEDEN 3-7 business days
REST OF  EUROPE 6-10 business days

Prices

All prices are displayed primarily in Euro (EUR) and prices include the current VAT. You can change the currency and see prices in other currencies too. We reserve the right to change the site's products, specifications and prices.

Offers

Offers and campaigns marketed on the website will remain in force as long as there is enough merchandise unless otherwise stated in the offer

Order confirmation

After placing the order you will receive your order confirmation without delay in your e-mail. Confirmation includes information about ordered products. If you do not receive an order confirmation, please contact our customer service.

Payment 

The products shall be paid when ordering the product. Payment methods include online bank payment (Nordea, Danske Bank, Ålands Banken, Aktia, Osuuspankki and other finnish banks) and Visa Electron, credit card (Visa, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB), PayPal payment. The payments are made in cooperation with payment service provider Paytrail Ltd. Taffer Finland Ltd reserves the right to choose the offered payment method per customer. 

The customer represents and warrants that the tender used for the payment of the order is the property of the customer and he/she has the right to use such tender. Taffer Finland Ltd has a right to check customer’s credit reference.  

Refund 

The customer has a right to cancel the agreement and return the ordered products within 14 days of receiving the product physically (by the customer or a person authorized by the customer). In order to exercise the right to cancel the agreement, the customer must notify Taffer Finland Ltd by e-mail info@taffer.fi on the cancellation. The products must be returned without delay and no later than 14 days after the notice of cancellation. 

The customer shall keep the product in an essentially unaltered and undiminished condition until the customer has decided to return the product. If the customer has used the product before returning it, the customer shall be liable for any reduction in value of the product in accordance with Consumer Protection Act Chapter 6, Section 18. Hygiene or intimate products or other products delivered in sealed package (including but not limited to lingerie) shall not have the return right. Other restrictions of the return right shall be determined according to Consumer Protection Act, Chapter 6, Section 16. 

Refundable products shall be carefully packed.  

Product defects, warranty and claims 

Taffer Finland Ltd shall be liable for the manufacturing defects and defects in the material of the products that existed in the product at the time of delivery. In addition, lifting grips shall have warranty of three (3) months. However, following products (including lifting grips) shall have no warranty: (i) products which are used elsewhere than indoors, or (ii) products which are used otherwise than in personal use. Clothes or other products shall not have a warranty. 

The customer shall notify a defect within a reasonable time when he/she has or should have detected the defect. Defects occurring in the products during the period of warranty shall be notified to Taffer Finland Ltd during the warranty period. 

In all cases Taffer Finland Ltd shall only be liable for the manufacturing defects and defects in the material of the products. In no event shall Taffer Finland Ltd be liable for regular wear and tear of the product, incorrect treatment of the product or damage caused by neglects in the care of the product in accordance with the care instructions.  

Return address for refunds and defected products 

Refunds and products subject of the claim shall be delivered to the following address as specified below:

Taffer Finland Ltd
Laukaantie 4
FIN-40320 Jyvaskyla
FINLAND  

How to return products

When returning products to us please contact us info@taffer.fi. We will give you then more information.

Please provide at least the following information:

  • Order number

  • Name

  • Telephone number

  • Cause of complaint

  • Detailed error description or photo of the error

Reservation of title

 Title to the product shall belong to Taffer Finland Ltd until the customer has paid the purchase price and delivery costs in full. 

 Refund of payment

Taffer Finland Ltd shall refund the payment received from the customer within 14 days from receiving the notice of return at the latest. Please note that the payment can only be refunded after we have received the product. We shall refund the payment using the same payment method that the customer has used when placing the original order unless the customer has specifically agreed to any other refund method. There shall be no extra cost for the customer for refunding the payment. 

 Additional and deviating terms and conditions for business customers

 These Terms and Conditions shall apply between any trade between a business customer (other than consumer customers) and secondarily Finnish Sale of Goods Act (355/1987).

In all event, the liability of Taffer Finland Ltd shall be limited to the refunding of purchase price of the products minus the benefit for using the product. Taffer Finland Ltd shall not be responsible for any direct or indirect damage caused by the product or the delay of delivery. In all cases, the liability of Taffer Finland Ltd shall be limited to provisions of these Terms and Conditions. 

Force Majeure

Taffer has the right not to fulfill the obligations of this agreement in situations where Taffer has not been able to predict events. This applies among other things for governmental acts or omissions, new or amended legislation, labor disputes, war or threat of war, fire, explosion, flood, natural disaster or major disaster.

 Further details

 If you have any further questions or you did not find the answer to
your question from our web site, we are happy to answer your questions
by e-mail info@taffer.fi. Our customer service is available on weekdays
from 10am to 6pm. We will answer any questions mainly in 48 hours.